måndag 18 oktober 2010

Så skön helg...

Det hände massor i helgen.

Jag har gjort så väldigt mycket kul.

Jag har deltagit i ett intressant seminarium, agerat spontanguide i Staden, gått en inspirerande workshop, käkat god kinesisk middag på mysig restaurang med sambon, gått på teater för första gången på evigheter och sett mycket underhållande och genomtänkt uppsättning. Och dessutom har jag hunnit träffa massor av trevliga människor som jag inte har sett på länge och jammat tillsammans med dem ända in på småtimmarna.

En perfekt helg, om jag får säga det själv!

Jag avslutade den med att åka tåg i fem timmar.
Och just nu funderar jag bara hur jag ska orka med den här veckan...

Men efter en sån bra helg känns inte ens det som ett stort problem.
---------------
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: