tisdag 19 oktober 2010

Dagens frågor

Är det helt normalt att hälla i sig en flaska rödtjut på två personer under drygt två timmars tågresa? Pluss X antal burkar öl och cider? Så där på en tisdag eftermiddag? Och att under tiden demonstrera alla musikfiler man har i sin mobil på hög ljudnivå där man sitter mitt i tågkupén?

Och är jag eländigt mesig, som sitter i sätet mittemot och stör mig något fruktansvärt, men bara inte orkar protestera med annat än mördande blickar?
---------------
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

SUADDA sa...

Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
1 lott till dig =)

Oh, vilken härlig header du har här på din blogg! Såg att du plockat trattkantareller....något jag gjorde mycket innan busungarna fanns =)

Usch!Vilket hemskt ressällskap du har fått! Grrr! =( Går det inte att få byta plats? Hoppas i alla fall att du snart blir av med dem!

Lysande ögonblick! sa...

Men så jobbigt. Blä. Tur resan är över. :-)

Jonna sa...

Suadda: Välkommen hit! =o) Kul att du gillar headern! Och jo, jag slapp det störiga resesällskapet till sist!

Alexandra: Jo, verkligen! Jag tycker annars väldigt mycket om att åka tåg, men störande grannar blir på något sätt ännu störigare i tågen. Skönt att vara hemma igen!