torsdag 30 september 2010

Vroom

Nu ska jag bege mig ut på road trip!

Ditresan ser jag mycket fram emot, det är fint väder och alldeles underbara höstfärger. Kommer att bli jätteskönt, jag ska se till att jag inte behöver stressa bara.

Hemvägen känns inte lika lockande, jag kommer inte att vara hemma före mot klockan 22. Och att köra i mörker efter en lång dag är lite läskigt. Dessutom ska jag köra genom skogar där det bor älgar... Men det brukar gå bra ändå.

 Hur som helst, nu har jag beslutat mig för att jag kidnappar sambon nästa gång jag sticker, så att jag får lite sällskap i mörkret.

Den ultimata lösningen!
---------------
Läs även andra bloggares åsikter om

2 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Det där med kidnappning av sambo låter som en bra plan tycker jag. :-)

Kör försiktigt! :-)

Jonna sa...

Tack, det gick hur bra som helst även om det var obehagligt dimmigt (man ser ju inte älgarna ens om de står mitt på vägen!) på hemvägen. Sambon blir definitivt instuvad i bagaget (om han inte kommer med frivilligt) nästa gång!