torsdag 1 april 2010

Nästan...

Jag ser verkligen fram emot påsken! Det ska bli så skönt med några lediga vårdagar.

Jag tror att jag har varit något av en påskmänniska ända sedan jag var liten. Jag menar, jag gillar julen också, men påsk är på något sätt så mycket mysigare och mera kravlöst.

Man har en bra ursäkt att äta god mat, söta små påskhäxor kommer på besök, man får vara så kreativ man vill och måla sin mat (åtminstone äggen) och med lite tur så blir det riktigt sköna vårdagar. What's not to like, liksom?

Nu blir det slutspurten på jobbet och sedan ska jag fundera igenom hur mycket viktiga grejer vi glömde då vi gjorde vår påskräd mot butiken igår. Jag hör att det råde kaos och att köerna är kilometerlånga i varuhusen idag... Lockar inte!

Men sedan:
Glad Påsk!

3 kommentarer:

nina sa...

fin blogg :)

Lysande ögonblick! sa...

Glad påsk! Hoppas helgen blir fin!

Jonna sa...

Tack båda två! =o)