torsdag 22 april 2010

Hårfint?

Åååh.

Jag ska klippa mig i morgon. Och det behövs verkligen. Mitt hår har blivit alldeles för långt. Och vintern har varit så kall att det är alldeles torrt i topparna. Och varje gång jag simmar så blir nämnda toppar ännu torrare.

Så klippning är bra, absolut.

Men åååh! Man borde ju veta hur man vill se ut efter klippningen också. Ångest!

Så här är det varje gång. Det är den absolut största orsaken till att jag klipper mig så sällan. Och resultatet är att mitt hår alltid är lite för långt och lite för oformligt.

Tack och lov för hästsvansar!

2 kommentarer:

desperatemoments sa...

Tack för tipset, det ska jag absolut göra! =)

Jag förstår precis vad du menar med frisören, jag får också alltid lite ångest.. Men man brukar ju vänja sig hur det än blir! ;) Lycka till!

Jonna sa...

Jo, det kommer att bli bra hur som helst! Tack för uppmuntran!