fredag 12 november 2010

Vad gör man en helg i november...

Så var det fredag igen då.

Jag har en känsla av att ingenting har blivit gjort den här veckan. Ändå är jag extremt trött. Senaste dygnet har det varit fullt program, även om det inte har varit arbetsrelaterat.

Ska bli så skönt med helg om några timmar.

Vi har jättefint program inbokat. I kväll ska jag lira fiol tillsammans med andra likasinnade. Det ser jag väldigt mycket fram emot. Det är så mysiga människor som jag spelar med. Och så duktiga. Och man kan bara inte låta bli att känna sig på bra humör efter några timmar tillsammans med musiken.

Och i morgon åker vi på utflykt, sambon och jag. Vi har bokat ett hotellpaket i en mindre stad. Med lite tur får vi sova i en av deras sviter. Oberoende, så har vi tänkt hinna med lite mysig julshopping. Sedan får vi skumppa på rummet. Så ska vi mysa, njuta av ett enormt badrum och egen bastu (hoppas hoppas på svit!), äta gott, kanske gå ut en sväng och äta frukost på rummet. Allt till ett helt ok paketpris - utom shoppingen då.

Det känns som om vi för en gångs skull tänkt helt rätt med helgprogrammet. Den här helgen kan ju inte bli annat än helt rätt!
---------------
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Helene sa...

Låter som en superhelg! Kul, mys, glädje, kärlek.

Kram, Helene

Jonna sa...

Den var helt underbar. Behövdes verkligen!