fredag 5 november 2010

Inspiration

Tänkte tipsa om världens finaste butiker, om ni frågar mig. De heter Anthropologie.

Som utfattig studerande hade jag turen (?) att bo granne med en Anthropologie-butik. Min happy place, där jag gick omkring och blev på bra humör.

De har alltid så otroligt fina saker.

De säjer också underbara kläder i Anthropologie.

Jag har faktiskt köpt värdens bästa jeans där, en gång för länge sen. Som blev för korta efter andra tvätten, på grund av de löjliga torktumlarna, som de envisas med over there... (antagligen är det jag som inte kan använda de löjliga torktumlarna, men ändå)

Jag har hört att det funkar hur bra som helst att köpa deras grejer på nätet och få dem hemskickade, men frakten är så pass dyr att jag fortfarande inte riktigt kommer mig för att beställa. (Usch, jag är snål)

Nu för tiden har jag ingen grann-butik att gå till, men jag smyger omkring på nätet i stället, och låter mig inspireras av alla de vackra fotografierna på deras hemsidor.
---------------
Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: