lördag 29 maj 2010

Lördagsprogram

Jag har börjat dagen med att skicka i väg sambon på svenssexa. En av hans bästa kompisar ska gifta sig och de kommer att ha så himla kul!

Själv har jag börjat dagen med en joggingtur (fortfarande inga svullna knän, yey!) och ska fortsätta med en liten privat bakorgie.

Obs! Vi snackar alltså bak som i att baka, även om det finns andra sätt att tolka det hela...

Jag ska börja med mitt favoritbröd, ett blandbröd som man lägger in i kall ugn och låter jäsa medan ugnen värms. Sen tror jag att jag ska ge mig i kast med lyxknäcke, världens godaste knäckebröd. Och så behöver vi kex... och om jag fortfarande vill baka efter detta har jag spanat in en kaka med vallmofrön som ser jättegod ut!

Jag blir alldeles lycklig av att baka. Jag förstår inte varför, men så är det.

Och så kommer det ESC-final på TV i kväll som lagom lätt underhållning.

Det låter som en alldeles utmärkt plan för dagen!

Inga kommentarer: