torsdag 10 februari 2011

Nya tag

Hör ni, nu har jag tänkt ta och vakna ur bloggdvalan och skaka liv i den här lilla bloggen igen.

Det är jättelänge sen sist nu. Det har hänt massor med intressanta saker. Vi har skottat hisnande mängder snö. Det är fortfarande smällkallt där ute.

Men egentligen är det en sak mer än någonting annat som är annorlunda: jag har börjat knåpa så där riktigt på allvar. Så där som att jag faktiskt säljer mina ihopknåpade prylar nu. Och det är helt obegripligt, om jag ska vara helt ärlig!

Eftersom detta är något helt nytt för mig har jag lag ner en massa energi och tankekraft för att komma underfund med hur allt fungerar. Just nu känns det som om jag börjar få grepp på det hela. Och just nu stickar jag strumpor på löpande band - jag räknar med att det kommer att ta mig mellan 6 veckor och två månader att bli klar med alla beställningar som rasade över mig för ett litet tag sedan.

Så, nu tror jag att det kommer att bli så här:
den här bloggen kommer att handla mer om knåp och grejor som jag tillverkar. Det kommer att handla om min butik och och "stora gallerian" som butiken är inhyst i (jösses så mycket fina grejer det finns till salu där).

Och så kommer det att handla om allt annat värt att skriva om också, precis som alltid.

Det blir nog bra, det tror jag.

2 kommentarer:

Chniil sa...

Jee vad roligt att du är tillbaka! Låter spännande, lycka till med alla projekt, blir kul att följa med :)

Jonna sa...

Och jätteroligt att du fortfarande är här också!