torsdag 17 februari 2011

Nya modeller / New models

En liten tjuvtitt!
A little sneak peak!

Just nu har jag beställningar på hög, men sen har jag tänkt introducera nya modeller i min butik på etsy.

Right now I am backed up with orders, but once they are done, my plan is to introduce some new models in my etsy shop.


Den här modellen skapade jag åt mannen i mitt liv. Jag tror själv att det finns rätt många grabbar som gärna skulle ha ett par måttbeställda flammande strumpor. Fast de är kanske en vintermodell.

I created this model for the man in my life. I personally think it's an awesome sock, and I imagine there are quite a few guys that would like a custom pair of my flaming socks. But they might be a winter model.

Den andra modellen började som en teststrumpa. Jag håller på och stickar specialbeställda jättelånga julstrumpor, och de är speciellt ribbade. Alltså stickade jag först en liten modellstrumpa, och sedan fyllde jag på med ett mönster över foten.

The other model started out as a test sock. I'm currently knitting custom super long Christmas stockings, and the coil is knitted in an unusual manner. So I started off by knitting a small test sock, and added on a pattern over the foot.


Jag är jättenöjd, jag gillar verkligen det här mönstret. Jag har studerat ett liknande i en kassakö en gång, och nu ritade jag min egen version. Jag köpte ljusgrönt garn i dag och tänker sticka en vårlig variant med det mönstret också.

I'm so happy with this one, I really fancy the motif. I once studied a similar motif while standing in line, and now I drew my own version. I bought light green yarn today, and I intend to knit a spring model of this one as well.

Snart, snart...
Soon, soon...

2 kommentarer:

Amy, the Greedy Crocodile sa...

They are fantastic! I especially like the Christmas sock :-)

Jonna sa...

Thank you! I'm really happy with it! And I find myself planning what else I could use that motif for... =o)